Solutia pentru automatizarea vanzarilor mobile
(Sales Force Automation)
Descriere
Solutia KeySFA pentru automatizarea vanzarilor le ofera managerilor sistemul de control necesar pentru cresterea eficientei intregii activitati de distributie a marfurilor, reprezentand un sistem mobil de administrare si gestiune a vanzarii cu activitate de teren.
KeySFA le permite companiilor sa-si mareasca productivitatea vanzarilor, sa sporeasca vizibilitatea produselor si sa-si creasca cifra de vanzari fiind un serviciu usor de implementat si de utilizat, adaptat companiilor de orice marime.
Solutia complet implementata se compune din:
- echipamente portabile de tip PDA aflate la agentii de vanzari si manageri
- KeySFA: aplicatie software dezvoltata de DEC
- server pentru comunicatie, sincronizare si stocare a datelor din intreaga companie
- (optional) imprimante cu alimentare la 12V montate in masini, pentru tiparirea facturilor si chitantelor fiscale
KeySFA asigura:
- analize in timp-real pentru luarea deciziilor adecvate si rapide
- rulare instantanee si globala pentru utilizare on-line si off-line
Structura modulara a aplicatiei software KeySFA cuprinde:
- modulul Agent – util in gestionarea facturilor, chitantelor sau avizelor de expeditie emise de un agent
- modulul Back-Office – pentru vizibilitate si control al evidentelor, comunicarea cu un program ERP si sincronizarea PDA-urilor
- modulul comunicatie – pentru transferul datelor via unei retele de comunicare mobila
Nota: Aplicatia KeySFA este dezvoltata pentru echipamente compatibile PALM OS si Microsoft Pocket PC.