FC Steaua Bucuresti a lansat, in premiera in Romania, sistemul online de vanzare de bilete (ticketing). Compania DEC, partener traditional al clubului STEAUA BUCURESTI, ce promoveaza brandul KeyTicket STADIUM, a implementat, pentru prima oara in Romania, sistemul de ticketing online in cadrul clubului de fotbal.
Incepand cu data de 14 iulie 2009, STEAUA vine in intampinarea fanilor oferindu-le, pentru prima oara in tara noastra, sistemul de ticketing online, astfel incat suporterii nu vor mai fi nevoiti sa se deplaseze la stadion pentru a-si achizitiona biletele si riscand astfel sa nu mai gaseasca, ci le vor putea cumpara online, chiar cu trei zile inaintea unui meci.
Toti fanii Stelei care vor dori sa isi achizitioneze bilete la meci din fata computerului vor trebui sa urmeze urmatorii pasi:
- Accesand www.fcsbticketing.com sau www.steauafc.com/ticketing se creeaza un cont de utilizator, securizat pe baza de CNP
- Log-in pe baza de username si parola unice
- Selectarea meciului dorit
- Selectare "bilet clasic" sau "TICKET-Card"
- Se efectueaza plata
- Se vizualizeaza biletul cumparat
- Dupa emiterea biletului, cumparatorul il va primi prin curier sau, daca doreste, il poate ridica de la casa de bilete nr. 30 din incinta stadionului
Trebuie amintit faptul ca, din motive logistice (valabil pentru clientii care doresc sa primeasca biletele prin curier), clubul a decis ca biletele online sa poata fi achizitionate doar cu pana trei zile inaintea partidei alese.
De asemenea, exista si doua meniuri ce contin informatii referitoare la modalitatile de plata si de cumparare a unui bilet. Dat fiind faptul ca este vorba despre o aplicatie in cadrul careia biletul se achita online, cumparatorul trebuie sa detina un card bancar care ii permite efectuarea de plati online. Tipurile de carduri acceptate sunt enumerate pe pagina web aferenta aplicatiei.
Printre alte numeroase facilitati oferite suporterilor stelisti, noul sistem permite:
- alegerea locului pe stadion
- emiterea unui ticket card, un fel de semi-abonament valabil doar pentru anumite meciuri alese de cumparator, pe care clientul il va primi si va fi valabil tot sezonul
- statusul biletelor, adica rezervare timp de 24 de ore, timp in care clientul va trebui sa efectueze plata si acces permanent la informatii privind statusul comenzii
STEAUA devine astfel singurul club de fotbal din Romania care va avea un sistem propriu de ticketing online, integrat cu cel existent deja la casele de bilete ale stadionului.
Despre DEC
DEC este cea mai inovativa companie dezvoltatoare de solutii IT de securitate din Romania, cu una dintre cele mai indelungate experiente in acest domeniu. Infiintata in 1991, DEC are un portofoliu impresionant de parteneri strategici care au beneficiat alegand solutiile noastre IT la cheie.
DEC este specializata in dezvoltare si implementare de solutii IT integrate pentru control acces; pontaj; control patrula mobila; acces campus universitate; control acces rezidential; control acces hotelier; ticketing si acces parcare; ticketing pentru: ski, piscine, stadioane, expozitii, muzee, concerte; supraveghere video; vanzari mobile.
Compania a implementat ca premiera in Romania, prima solutie de ticketing pentru ski cu tehnologie RFID (Partia Suior, in 2004), precum si prima solutie de ticketing pentru stadioane (Stadionul "Dan Paltinisanu" al FC Timisoara, cu tehnologie RFID, in 2005).
In 2007, solutia a fost implementata extins pe stadionul Ghencea al FC STEAUA, devenind cea mai mare si cea mai complexa solutie de ticketing pentru stadioane din Romania, incluzand extinderi pentru urmarirea spectatorilor, tripla supraveghere video, e-ticketing (din 2009) si BI-ticketing (din 2009), dar si combinand inclusiv supravegherea video si solutii de inteligenta pentru urmarirea vizitatorilor. Singura solutie din Romania considerata "in conformitate cu cerintele UEFA" (si stand l), solutia KeyTicket STADIUM dezvoltata de DEC pentru stadionul FC Steaua a fost sta la baza elaborarii Legii 4/2008 privind prevenirea si combaterea violentei cu ocazia competitiilor si a jocurilor sportive.
In 2008, DEC a implementat solutia de ticketing si pe stadionul "Dr. Constantin Radulescu" al CFR Cluj, cat si partea de acces si validare tichete si carduri abonamente si VIP stadionul "Dinamo" al FC DINAMO Bucuresti, respectiv.
DEC este partener Microsoft Gold Certified, iar competentele recunoscute de Microsoft sunt ISV/Software Solutions si Networking Infrastructure Solutions. Inginerii DEC sunt Microsoft Certified Professionals (MCP), MCTS (Microsoft Certified Tehnical Specialist), sau sunt specialisti certificati Cisco (CCNA si CCAI). DEC este partener (Associate Member) in programul Intel® Channel Partner si deopotriva partener Intel in programul Intel Inside®.
Recunoasterile partenerilor nostri sunt de asemenea adresate produselor pe care le dezvoltam: in urma testarilor realizate de Microsoft, programul nostru, KeyPont, pentru solutiile de control acces & pontaj DEC, este inclus in catalogul Microsoft al aplicatiilor software romanesti, fiind singurul produs Romanesc recomandat de Microsoft pentru solutiile de control acces si pontaj. In plus, KeyPont este verificat de IBM si inclus in portofoliul de solutii al programului Built On IBM Express Advantage.
inapoi la lista articolelor