Incasari-record cu modelul Bayern

2 august 2010

Sursa: gsp.ro

Ros-albastrii au facut simbata incasari de aproape un miliard de lei vechi datorita serviciului de catering, identic cu cel de pe Allianz Arena

Steaua incearca sa-si trateze suporterii asa cum o fac marile cluburi din Europa. Dupa mai multe decizii inspirate de marketing, cum ar fi inaugurarea muzeului sau a turului arenei, ros-albastrii au impus un alt sistem in premiera pentru Romania. Mai exact, suporterii isi pot cumpara de pe stadion bauturi si snacks-uri doar pe baza unui card emis de club.

Cei care vor produse de catering nu o pot face platind cu cash in interiorul arenei, ci doar daca isi achizitioneaza acel card special, care costa intre 25 si 100 de lei. Ideea a fost imprumutata de la Bayern Munchen, care foloseste acelasi sistem pe Allianz Arena.

in afara celor 5.200 de abonati, care au primit cite un card gratuit, Steaua a facut simbata seara incasari de inca 20.000 de euro, adica aproape un miliard de lei vechi!, pe seama celor ce si-au cumparat carduri chiar in seara meciului cu U Craiova.

O alta premiera pe Romania: suporterii si-au putut cumpara de pe stadion bere fara alcool.

"Dorim sa marim confortul suporterilor care vin la stadion si sa le oferim cit mai multe produse, asa cum se intimpla pe marile arene din strainatate"Bobby Durbac, director de marketing Steaua

11 puncte de vinzare sint in incinta stadionului din Ghencea. Se comercializeaza racoritoare, apa, bere fara alcool, seminte, popcorn, snacks-uri

50 de cereri pentru Player Escort
inaintea partidei cu U Craiova, ros-albastrii au avut 50 de cereri pentru Player Escort. Acesta e programul in urma caruia un parinte care plateste 499 de lei isi poate vedea copilul iesind de la vestiare, inaintea meciului, tinut de mina de catre unul din fotbalistii Stelei. Cei 39 de copii care nu au prins "primul 11" la confruntarea de simbata sint pusi pe lista de asteptare pentru viitoarele jocuri.

inapoi la lista articolelor