DEC a implementat primul sistemul de ticketing online in Romania la Steaua

17 iulie 2009

Sursa: Bihoreanul

In premiera pentru Romania, Steaua le ofera fanilor sistemul de ticketing online, astfel, incepand cu 14 iulie, suporterii nu mai sunt nevoiti sa se deplaseze la stadion pentru a-si achizitiona biletele, si riscand astfel sa nu mai gaseasca. Ei le vor putea cumpara online, chiar cu trei zile inaintea unui meci. “Din motive logistice (valabil pentru clientii care doresc sa primeasca biletele prin curier), clubul a decis ca biletele online sa poata fi achizitionate doar cu pana trei zile inaintea partidei alese", se arata in comunicatul firmei DEC It, care a implementat sistemul.

Potrivit reprezentantilor firmei, prin noul sistem, suporterii isi pot alege locul pe stadion. Sistemul permite si emiterea unui ticket card, un fel de semi-abonament valabil doar pentru anumite meciuri alese de cumparator, valabil tot sezonul. Rezervarea timp de 24 de ore (statusul biletelor), timp in care clientul va trebui sa efectueze plata si acces permanent la informatii privind statusul comenzii este o alta facilitate.

Astfel, fanii Stelei care vor dori sa isi achizitioneze bilete la meci din fata computerului vor trebui sa urmeze urmatorii pasi:

  1. Accesand site-ul www.fcsbticketing.com sau www.steauafc.com/ticketing se creeaza un cont de utilizator, securizat pe baza de CNP
  2. Log-in pe baza de username si parola unice
  3. Selectarea meciului dorit
  4. Selectare "bilet clasic" sau "TICKET-Card"
  5. Se efectueaza plata
  6. Se vizualizeaza biletul cumparat
  7. Dupa emiterea biletului, cumparatorul il va primi prin curier sau, daca doreste, il poate ridica de la casa de bilete nr. 30 din incinta stadionului.
  8. Pe site, exista si doua meniuri ce contin informatii referitoare la modalitatile de plata si de cumparare a unui bilet. “Dat fiind faptul ca este vorba despre o aplicatie in cadrul careia biletul se achita online, cumparatorul trebuie sa detina un card bancar care ii permite efectuarea de plati online. Tipurile de carduri acceptate sunt enumerate pe pagina web aferenta aplicatiei", se mai arata in comunicat.

    Infiintata in 1991, DEC ofera solutii de dezvoltare in IT si securitate. Compania a implementat in Romania prima solutie de ticketing pentru ski cu tehnologie RFID (Partia Suior, in 2004), precum si prima solutie de ticketing pentru stadioane: Stadionul "Dan Paltinisanu" al FC Timisoara, cu tehnologie RFID, in 2005, Ghencea al FC STEAUA, in 2007, cu extinderi pentru urmarirea spectatorilor, tripla supraveghere video, e-ticketing (din 2009) si BI-ticketing (din 2009), stadionul "Dr. Constantin Radulescu" al CFR Cluj, in 2008. Tot DEC a facut posibila si partea validare tichete, carduri abonamente si VIP la stadionul Dinamo din Bucuresti.

    inapoi la lista articolelor